zondag 9 maart 2014

Regiodag Ureterp

't Was een ontzettend leuke dag in De Wier in Ureterp. Er hadden zich maar liefst 145 quilters verzameld. GEWELDIG!
Ik was niet alleen gevraagd om met "de winkel" te komen,
Maar ook met m'n collectie antieke quilts. En geloof me, het is altijd weer een feest om ze uit hun kisten te halen!
Hier liggen "de ouwe jongens / meisjes" te wachten om geshowd te worden. Elke quilt heeft een  eigen verhaal. Zijn het niet de stofjes, dan is het wel het gebruikte patroon of de leeftijd.

Volgens mij hebben de dames, net als ik, genoten. 
Dit schattige boeketje ging nog mee naar huis en ik geniet nog na! 
Dank jullie wel regio Friesland! Het was een super-dag! En ...... volgende week mag ik weer!! 

Daarna hoeven de jongens / meisjes niet meteen terug in de kist. Ze mogen op 21 en 22 maart weer mee, nu naar Berkel-Rodenrijs. 

Het Quiltleven is echt verrukkelijk!

Fijne zondag! 

9 opmerkingen:

Berna zei

Petra on tour. Klinkt heel gezellig.

KijkDaarIs zei

Leuk...je hebt ook prachtige oudjes...; 0)
En een heel gezellig winkeltje....
fijne ZONdag......; 0))

Judith zei

Wow wat moet dat heerlijk zijn geweest! Mag ook wel een keer in de bornhof!

Martine zei

W#at leuk. Hoop je ook nog eens ergens te treffen.

betty prins zei

superleuk Petra, het is ook zo fijn om al dat moois te delen met anderen.

Unknown zei

Oh, Petra ook leuk om een keer in Zutphen te doen. Lijkt me heerlijk om je verhaal te horen en je quilts te zien :))))

Liefs Hermien

Annelies zei

Leuk te horen dat er zoveel toehoorders waren en dat het zo'n succes was !

Unknown zei

Petra, wat is er in Berkel Rodenrijs? Dat is namelijk vlak bij Rotterdam en als er iets te zien is, ben ik natuurlijk dolgraag van de partij!

Pauline zei

Ik heb genoten van je prachtige antieke quilts! Heel hartelijk dank dat we ze mochten bewonderen!